Redukcja tłuszczu z ud i pośladków

0

Dla większości kobiet synonimem zgrabnej sylwetki są zgrabne uda i pośladki. Podpowiemy jak skutecznie spalić tłuszcz z ud i posladków.

Jak dokonać obniżenia zawartości tkanki tłuszczowej w takich miejscach zastanawia się bardzo duża grupa osób, szczególnie kobiet dla których te obszary ciała są niczym bicepsy i klatka piersiowa dla mężczyzn. Pamiętajmy, jednak że magiczne sposoby niestety nie istnieją i tak jak w przypadku całego ciała, również tutaj niezbędnymi czynnikami są zdrowe odżywianie i aktywne spędzanie wolnego czasu. Oczywiście część tłuszczu z takich partii to tkanka tłuszczowa biała, słabo ukrwawiona i nieco problematyczna dlatego wyzwanie jest dosyć trudne. Częstą przeszkodą z jaką musimy się zmierzyć jest nasza genetyka, która z pewnością nie jest sprawiedliwa i nie rozpieszcza każdego. Jeśli nasz typ budowy ciała np. gruszka nie ułatwia nam zadania, wówczas musimy ponieść więcej wysiłku i wyrzeczeń niż osoba o bardziej łaskawej genetyce.

Dobór odpowiednich ćwiczeń.

Aktywność fizyczna to obok odpowiednio przemyślanych założeń dietetycznych najważniejszy aspekt w zakresie redukcji tkanki tłuszczowej. Najważniejszym czynnikiem który zapewnia nam sukces to systematyka i motywacja do ćwiczeń. Jeśli nasze treningi nie będą powtarzalne kilka razy w tygodniu to z pewnością nie uzyskamy maksymalnych możliwych do osiągnięcia efektów. Czas jaki powinniśmy poświęcić na pojedynczy trening zależny jest w dużej mierze od intensywności. Niektóre metody zakładają trening nawet przez kilkanaście minut, jednak najczęściej skierowane są one dla osób już zaawansowanych z bardzo dobrą kondycją fizyczną. U większości osób bardziej efektywne są treningi pomiędzy 45 a niekiedy nawet 90 minut o umiarkowanej intensywności. Ważne jest aby trening obejmował wszystkie partie naszego ciała, a w okresie redukcji tkanki tłuszczowej warto uzupełnić go także wysiłkiem aerobowym takim jak rowerek, marsze czy orbitrek.

Efekty przychodzą zbyt wolno?

Tak wydaje się niemal każdemu, jednak należy pamiętać że wysokie tempo spadku wagi z pewnością nie jest wskazane. Należy wyznaczać sobie realne cele, możliwe do spełnienia i adekwatne do naszych możliwości. Bardzo dobrze jeśli jesteśmy osobami ambitnymi, jednak nie można uzyskać ciała modelki w kilka tygodni, a nawet miesięcy. Cierpliwość to również bardzo ważna cecha jakiej uczy prowadzenie zdrowego trybu życia. Jeśli jednak osiągane rezultaty są niemal niewidoczne, wówczas warto skonsultować swoje odżywianie i ćwiczenia z kimś bardziej doświadczonym. Pomoc dietetyka lub trenera personalnego jest jak najbardziej wskazana.

Wystrzegaj się głodówek.

Bardzo poważny błąd który niestety ciągle jest spotykany, szczególnie w przypadku osób mocno zdesperowanych. Absolutnie nie należy stosować tego typu praktyk ze względu na bardzo długą listę możliwych skutków ubocznych takich jak zaburzenia metabolizmu, błyskawiczny efekt jo-jo, pogorszenie stanu włosów i skóry, osłabienie czy zaburzenia psychiczne. Pamiętajmy, że takie metody na dłuższą metę nigdy się nie opłacają i nie warto z nich korzystać.

Skuteczne suplementy na spalanie tłuszczu.

Jak wspominaliśmy obszary takie jak pośladki i uda są pokryte w dużej części specyficznym rodzajem tkanki tłuszczowej. Można ją jednak stymulować do rozpadu za pomocą odpowiedniej suplementacji. O ile popularne L-karnityny nie mają kompletnie żadnego działania, to istnieją produkty które zapewniają widoczne efekty. Jedną z najskuteczniejszych substancji na rynku jest Rauwolfia, źródło wielu alkaloidów usuwających tkankę białą oraz fukoksantyna. Oba te związki możemy znaleźć w suplemencie EvoLab Alphaburn który zbiera bardzo dobre opinie w zakresie poprawy wyglądu ud, pośladków oraz brzucha. Inną popularną metodą są spalacze miejscowe w formie żelu, jednak jedyny na rynku realnie działający to SAN Liporedux który dodatkowo rozbija zgromadzony cellulit. Wszelkiego rodzaju apteczne i kosmetyczne kremy nie mają takiego działania.

Udostępnij.

O autorze

Nasz zespół to grupa osób, które nie tylko są specjalistami z zakresu suplementacji, biochemii, metodologii żywienia oraz metod treningowych, ale także pasjonatów codziennie poszerzających swoją widzę i doświadczenie.

Napisz odpowiedź