Prawidłowe odchudzanie i uzyskanie trwałego efektu

0

Prawidłowe odchudzanie wiąże się z uzyskaniem trwałego efektu spalania tłuszczu. Jak schudnąć zdrowo i skutecznie bez efektu jojo?

Każda osoba dążąca do obniżenia zawartości tkanki tłuszczowej ma na to swoje metody, czasami bardziej skuteczne, a niekiedy mniej. Nie ulega jednak wątpliwości, że zdecydowanie najbardziej popularny i jednocześnie rozsądny sposób to zmiana nawyków żywieniowych. Bardzo ważne jest by założone przez nas wytyczne były przestrzegane przez cały okres trwania diety, a nie tylko w pierwszej jej fazie. Zapewni nam to stabilizację i dostarczanie odpowiedniej jakości paliwa dla naszego ciała przez cały czas z czego niewątpliwie skorzysta nasze zdrowie oraz samopoczucie. Oto kilka prostych wskazówek które z pewnością pomogą nam w osiągnięciu i utrzymaniu wymarzonej figury:

Zwiększ ilość posiłków.

Najczęściej prowadzimy zmienny tryb życia i mała część z nas pozwala sobie na jedzenie regularnie z zegarkiem w ręku. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie by ustalić przynajmniej 3 solidne posiłki oraz 2 niewielkie przekąski co może stanowić najważniejszy krok w naszej walce. Zapewnia to przede wszystkim prawidłowe stężenie glukozy we krwi, mnóstwo energii na cały dzień oraz dba o prawidłowy przebieg procesów metabolicznych.

Postaw na jakość.

Do kompozycji swoich dań wykorzystuj produkty naturalne które posiadają najczęściej znacznie większy udział soli mineralnych oraz inne dodatkowe korzyści. Często są one również w niższych cenach co pozwoli nam zaoszczędzić pieniądze na nagrodę za wytrwałość. Można także włączyć spalacze tłuszczu czy tabletki na odchudzanie takie jak w sklepie ze spalaczami tłuszczu http://www.bestbody.com.pl/spalacze-tluszczu-c-41.html

Odpowiednie nawodnienie.

Najzdrowszym napojem jest niegazowana woda mineralna o odpowiedniej zawartość wapnia i magnezu. To ona najlepiej nawadnia nasz organizm oraz skutecznie gasi pragnienie. Alternatywą w umiarkowanych ilościach są świeżo wyciskane soki z owoców. Należy unikać napojów energetycznych czy gazowanych ponieważ najczęściej są one źródłem dużej ilości cukrów.

Unikaj nadmiernej ilości alkoholu.

Mimo, że często słyszymy że lampka wina czy kieliszek wódki to nic złego, to warto pamiętać że z pewnością nie jest to prawda. Alkohol jest bardzo kaloryczny oraz działa niekorzystnie na białka struktur mięśniowych. Poza tym nadmierne Jego spożycie utrudnia utrzymanie zdrowego odżywiania w kolejnych dniach. Jeśli nie możemy odstawić go całkowicie to przynajmniej ograniczmy do minimum.

Ogranicz spożywanie tłuszczy.

Tłuszcze to zdecydowanie najbardziej kaloryczne makroskładniki, ponad dwukrotnie bardziej niż węglowodany i białka. Jedna łyżka oliwy lub oleju dostarcza już ponad 100 kalorii dlatego szczególnie warto zachować czujność na tej płaszczyźnie. Oczywiście w niewielkiej ilością mają one swoje miejsce w codziennej diecie, jednak z pewnością nie należy przesadzać z ich udziałem ponieważ ewentualne skutki mogą być bardzo dotkliwe.

Unikaj cukrów prostych.

Jak wspomnieliśmy to tłuszcze są najbardziej kaloryczne, lecz to właśnie szybko trawiące się cukry są naszym największym wrogiem. Organizm musi niemal natychmiast je wykorzystać, w przeciwnym razie zostają zgromadzone jako tkanka tłuszczowe. Obecne są niemal w każdym rodzaju żywności na sklepowej półce dlatego należy zachować ostrożność.

Udostępnij.

O autorze

Nasz zespół to grupa osób, które nie tylko są specjalistami z zakresu suplementacji, biochemii, metodologii żywienia oraz metod treningowych, ale także pasjonatów codziennie poszerzających swoją widzę i doświadczenie.

Napisz odpowiedź